czwartek, 23 maja 2013

niusy o Gosi czesc 1

Wczoraj odbyła się gala magazynu "Glamour". A wszystko z powodu 10-lecia polskiej edycji pisma. Podczas imprezy ogłoszono kim wg magazynu są "Kobiety Dekady Glamour". Wyróżniono 10 utalentowanych kobiet, które w ciągu tych 10 lat odniosły znaczący sukces. Jedną z Kobiet Dekady Glamour została Małgorzata Socha!
 Gratuluje :)


Inga po długich rozmyślaniach i konsultacjach z przyjaciółkami postanawia zwolnić się z pracy. Zanim jednak to zrobi, będzie świadkiem niecodziennej sceny… Wbrew swojej woli odkryje sekret Janusza!






Małgorzata Socha to "Gwiazda stylu". Coco Chanel mówiła, że kobieta musi mieć dwie rzeczy: klasę i bajeczny urok. Zwyciężczyni w tej kategorii bez wątpienia ma jedno i drugie

Nie zwalniamy tempa! Wczorajsza gala Kobieta Dekady Glamour to kolejne wydarzenie na imprezowej mapie stolicy, którego nie mogliśmy przegapić! Przeczytajcie naszą relację :) |

 http://www.gala.pl/gwiazdy/aktualnosci/zobacz/artykul/gwiazdy-na-gali-kobieta-dekady-glamour-foto-zobacz-kto-otrzymal-wyroznienie.html


Przyjaciółki
http://www.swiatseriali.pl/seriale/przyjaciolki-950/news-szalony-wieczor-panienski-patrycji,nId,967714Otwarcie Brant Hotel & Restaurant



Wiem dałam mało info ,ale to tak na próbę z innej przeglądarki.
Więcej będzie niusów w następnej notce.
Spróbowałam dodać zdjecie Może się uda?
Mam adres awaryjny bloga o Gosi ,ale czy  ja wiem czy zmieniać ?
Nie mam kogo się poradzić :(




Trochę zdjęc z Przyjaciólek









\
   a teraz trochę teraz zdjęc Gosi z imprez na ,ktorych ostatni się pojawiła :)














zródła:
 gala.pl
facebook.pl
profile: Fani Brzyduli . Fani Gosi Sochy . Fani Gosi Sochy- streemo o Gosi www.malgorzatasocha.streemo.pl




http://aleseriale.pl/gid,11918,img,348709,page,8,fototemat.html?ticaid=610a32



źródło:plejada.pl

źródło:plotek.pl



3 komentarze:

  1. MalgorzataSz123 maja 2013 11:37

    Aniu
    Znacznie więcej zdjęć jest na streemo i na facebooku. Socha rzeczywiście wygląda pięknie w ciąży. Brzuszek ma dość pokaźny jak na szósty miesiąc. Trochę się dziwię, że mimo tej zaawansowanej ciąży jeszcze udziela się w rożnych imprezach. Mam nadzieję, że to jednak nie z powodu grubej kasy, którą dostaje za każde pojawienie się. To byłaby lekkomyślność narażać swoje zdrowie a przede wszystkim zdrowie dziecka dla forsy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosia nie udziela się dla Kasy. Nie jest taka ze bo jest w ciązy to od razu chce zarobić ona nie nalezy do tych osob .Jest normalna porównaniu z innymi osobami. Nie uwaza się za gwiazde.Udziela się bo lubi pomagać a kasa wcale nie jest dla nie ważna tylko zdrowie dziecka. Tak wiem ,że więcej zdjec jest na streemo czy fejsie miałam problemy netem i dodam w kolejnej notce pozostałe zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  3. MalgorzataSz124 maja 2013 03:02

    Aniu
    Ja jeszcze w kwestii adresu bloga. Dla mnie osobiście byłoby lepiej, gdybyś go nie zmieniała. Wchodzę w niego jednym kliknięciem, bo mam go wpisanego na swoim blogu. Tak to znowu musiałabym kasować ten adres i wstawiać ten nowy. To oczywiście nie jest problem, ale ostatnio zrobiłam się dość leniwa i piszę tak tylko dla własnej wygody. Buziole :)

    OdpowiedzUsuń