wtorek, 9 kwietnia 2013

Gosia zwalnia tempo, show, zdjecia itd koniec zdjec do serialu Przyjaciółki , Gosia na planie serialu Przyjaciółki , co wydarzy si w przyjaciółkach Teraz liczy się tylko dziecko ,Gosia planuje drugi dziecko ? co za tydzien relacja z Bitwy na trendy w Gliwicach :0

SIEMA!!
Na początku nottki bardzo chciałam podziękować za 5 komentarzy dziękuję Wam dziewczyny :** Kochane jesteście :**** Notatka wyjątkowo dzisiaj.W ten weekend mam zjazd więc nie będe miała czasu dodać.Pewnie zaczną się egzamny..... Mam dla Was prezencik :)

 
 
 
Małgorzata Socha zwalnia tempo
Małgorzata Socha nie chce brać przykładu z koleżanek po fachu, które pracują do porodu. W piątym miesiącu ciąży aktorka zwalnia tempo
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Małgosia od dawna chciała być mamą. Teraz więc gdy jest w ciąży, zdrowie jej i dziecka jest najważniejsze – mówi nam znajomy Sochy. Aktorka, która jest obecnie u szczytu kariery, nie boi się, że przez macierzyństwo ominą ją nowe propozycje. Spokojnie przygotowuje się do roli mamy. Początek ciąży był dla niej trudny, bo miała wiele zobowiązań wynikających z kontraktów reklamowych i sporo podróżowała po Polsce. Teraz jednak może zregenerować siły.


– Małgosia zagrała już ostatnie przedstawienie ”Zagraj to jeszcze raz, Sam”, kończą się też zdjęcia do „Przyjaciółek” i będzie mogła odpocząć oraz zająć się życiem rodzinnym – mówi nam znajomy gwiazdy. Socha zostanie mamą w wakacje, będzie więc miała odpowiednio dużo czasu, by dokładnie się przygotować na przyjście potomstwa na świat.
 
 
 
 
 
 
 
 





zdjęcia pożyczone www.serialbrzydula.streemo.pl

Przyszłe mamy na ekranie

"Przyjaciółki" to serial, który od swojego antenowego debiutu cieszy się niesłabnącą popularnością. Widzów przyciąga przed ekrany nie tyle sama fabuła, co dobra obsada produkcji. Niedawno atmosferę wokół serii rozgrzała informacja o tym, że aż trzy aktorki są w ciąży.

Niespodziewany baby boom postawił jednak pod znakiem zapytania przyszłość telewizyjnego hitu.

- Dyskusje w produkcji trwały długo. Ostatecznie stwierdzono, że trzy "ciężarówki" na planie to zbyt duże ryzyko. Dziewczyny potrzebowałyby idealnych warunków, wszyscy musieliby się martwić o ich samopoczucie. To mogłoby się nie udać. Dlatego najbardziej prawdopodobny termin początku zdjęć to grudzień - zdradził w rozmowie z dwutygodnikiem "Flesz" pracownik z planu "Przyjaciółek".

Wciąż jeszcze trwają zdjęcia do kolejnych odcinków serialu. Zobaczcie, jak na planie prezentują się ulubione bohaterki.


 





zródło :
 
 
 
Zakończyły się już zdjęcia do kolejnej serii "Przyjaciółek". Wczoraj w warszawskim klubie Enklawa kręcono sceny wieczoru panieńskiego Patrycji, granej przez Joannę Liszowską. Przypomnijmy, że trzy aktorki grające główne role w serialu tj. Anita Sokołowska, Joanna Liszowska i Małgorzata Socha spodziewają się dziecka. Wszystkie panie przyjaźnią się, a w chwilach między ujęciami wymieniają swoimi doświadczeniami i niepokojami dotyczącymi macierzyństwa. Magdalena Stużyńska ma już dwójkę dzieci i z pewnością udziela przyjaciółkom dobrych rad.

 
 
 
Teraz liczy się tylko dziecko
Jest jedną z najpopularniejszych polskich aktorek, ale sukces nie jest jej priorytetem.

 

Aktorka, która jest w szóstym miesiącu ciąży, zdradziła nam, że planuje dłuższy urlop. Do niedawna jej grafik pękał w szwach, ale teraz przyszła mama nie skupia się na pracy, tylko na rodzinie. Pod koniec marca Socha zagrała swój ostatni spektakl w Teatrze 6.piętro. W połowie kwietnia kończą się też zdjęcia do serialu "Przyjaciółki", a tydzień później do serialu "Na Wspólnej". Potem Małgorzata zamierza już tylko odpoczywać i szykować się do najważniejszej w swoim życiu roli - mamy. "Chciałabym mieć teraz chwilę, by zastanowić się nad tym, co mnie niedługo czeka. W końcu ciąża to wyjątkowy czas w życiu każdej kobiety", tłumaczy SHOW.

Gwiazda postanowiła też poświęcić więcej czasu swoim bliskim oraz zająć się urządzaniem pokoju dla dziecka w niedawno wybudowanym domu. Pytana o to, czy wolałaby kupować różowe czy niebieskie śpiochy, Socha uśmiecha się: "To będzie moje pierwsze dziecko, więc nie jest dla mnie ważne, czy na świat przyjdzie chłopiec czy dziewczynka.



Pewnie przy drugim dziecku ta kwestia nabierze dla mnie wagi. I wtedy będę bardziej zdecydowana. Na razie nie myślę o płci dziecka i skupiam się na swoim stanie. Bardzo się cieszę, że jestem w ciąży", powiedziała nam z uśmiechem.
Ze względu na dobro dziecka postanowiła zwolnić tempo i zwyczajnie odpocząć


 
Socha już planuje drugie dziecko
Jakiej płci chce by było?
Chociaż w show-biznesie prawdziwy baby-boom to jego królową zdecydowanie jest Małgorzata Socha. Jej ciąża od początku cieszy się sporym zainteresowaniem mediów, dlatego z tej okazji z niecierpliwością wyczekiwana jest informacja o płci pierwszego dziecka aktorki. Gwiazda zapewnia, że póki co, sama jeszcze tego nie wie, ale nie ma też żadnych konkretnych oczekiwań co do tego, czy woli urodzić chłopca czy dziewczynkę. Inaczej będzie jeśli zajdzie w ciążę po raz drugi.
- To będzie moje pierwsze dziecko, więc nie jest dla mnie ważne, czy na świat przyjdzie chłopiec czy dziewczynka. Pewnie przy drugim dziecku ta kwestia nabierze dla mnie wagi. I wtedy będę bardziej zdecydowana. Na razie jeszcze nie myślę o płci dziecka i skupiam się na swoim stanie - zdradziła "Show" Małgorzata.

Tym oto sposobem Socha pochwaliła się, że w przyszłości planuje powiększenie swojej rodziny o kolejne dzieci. I słusznie.

 
 
komentrzy pod tym niusem nie skomentuje ://///
 
 
Coraz bardziej widoczny ciążowy brzuszek Sochy na salonach
 
 
 
 
W programie "Co za tydzień" była relacja z Bitwy na Trendy" w Gliwicach.
Poniżej link:
http://cozatydzien.tvn.pl/wideo,1227,v/zien-jurorem-bitwy-na-trendy,716936.html
 
 
 
 
 
Już w najbliższy czwartek... Inga i Andrzej staną przed sądem, aby usankcjonować swoje rozstanie. Dla obojga jest to trudny moment. Czyżby żałowali?
 

 
inne niusy zdj
 
Następna notka będzię ,ale co będzie nie zdradzę bo się nie uda :D
Buziaki
Ania :)
 
p/s zapraszam www.fotografia-aniulki.blogspot.com dzisiaj też bedzie tu notka

4 komentarze:

  1. Aniu.

    Właśnie przed chwilą skasowałam długaśny komentarz. Nie odtworzę go już. Jestem wściekła sama na siebie i na mój laptop, który jest czulszy niż mimoza. Piszę niemal w powietrzu.

    Żałuję, że kolejna seria "Przyjaciółek" będzie kręcona dopiero w grudniu. Bardzo polubiłam ten serial i jego bohaterki. Jednak mają prawo do szczęśliwego porodu i pobycia choć trochę ze swoimi maleństwami. Socha wygląda pięknie i prawie się nie zmieniła. Ja obstawiam, że będzie syn, a Ty?

    Widzę, że wróciłaś do grafik. Bardzo się z tego cieszę, bo wychodzą idealnie i z pewnością stanowią ozdobę bloga. Wstawiłaś tyle zdjęć, że aż się za głowę złapałam, bo z nich wszystkich widziałam tylko to grupowe 4 przyjaciółek. Z przyjemnością obejrzałam pozostałe.

    Świetna notka Aniu. Gratuluję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Małgosiu :)
    Zawsze dostaje od Ciebie tak miłe komentarze :) dzięki.Dają mi dużo motywacji.Zapomniałam coś do pisać do notki no nic trudno się mówi :D.Ja nie wiem co Gosia będzie miala :) ,ale cieszę się,że zostani mamą i 3ma za nią mocno kciuki :) i dobrze ,ze zwalnia tempo :).Możliwe ,że będzie synek :) a moze corcia :) tak stawiamy a tu blizniki hehe :) nie no ok zartowałam :)
    p.s Nie przejmuj się Gosiu ja też wiele razy napisze komentarz i musze n nowo pisac :) Niestety nie tylko Ciebie to spotyka ;).JA uwilbiam Przyjaciółki :)chciałym dostac od nich autograf :) chociaz od Gosi już mam to jeszcze jeden bylo mi miło jakbym dolaczyła do kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu.
    Zapraszam Cię do mnie na przedostatnią część opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu.
    Zapraszam do mnie na ostatnią część opowiadania.

    OdpowiedzUsuń